Posted

Der er DHL stafet 28. august – 1. september. Sparta løber om fredagen den 1. september, og det anbefales at begynde at sammensætte holdene. HUSK, at holdene SKAL bestå af spartanere – og kun spartanere.

Hvert hold skal have et navn, og navnet må gerne referere til træningsholdet eller til Sparta. Der skal udnævnes en holdkaptajn.

Der vil i år være individuel tidtagning, så derfor skal vi have en liste med alle løbernes navne (i rækkefølge) på holdet.

Vi uddeler startnumre i ugen op til DHL (fra 21. august). De kan også afhentes på Løbskontoret i åbningstiden, eller du kan hente i Informationen i Fælledparken på selve løbsdagen.

Du finder Sparta-teltet her http://stafet.dk/kort-og-placering/7d44eb268a656ba8bf731a62eb9156af/. Vores telt er i det felt, der hedder Sponsorområde. Der bliver sat en stor grill op, så tag kød/fisk og tilbehør med..