Posted

Find ud af hvilke parametre, du skal have fokus på, når du skal yde dit optimale på løbebanen. Sara vil komme ind på følgende:
– Måltidssammensætning: Hvordan skal en person, som træner (lidt/meget) sammensætte en dagskost mest optimalt?
– Energibehov: Hvor meget energi er det egentlig, man har behov for, når man træner? Her med konkrete eksempler på, hvordan en kostplan kan se ud.
– Før, under og efter træning: Hvornår, hvad og hvorfor skal man spise før, under og efter træningspas
– Kost i forbindelse med længerevarende konkurrencer: Hvordan skal man spise op til længerevarende konkurrencer, og hvad og hvor meget skal der indtages under konkurrencen?

Sara har i over 10 år beskæftiget sig med betydningen af en god kost, både på et personligt og professionelt plan. I 2004 begyndte hun at dyrke triatlon, og repræsenterede gennem flere år det danske triatlon landshold på langdistance duatlon/triatlon. I 2010 skiftede hun over til at løbe, og har i nogle år primært koncentreret sig om 5000 og 10.000 meter.

Hun er færdiguddannet Kandidat i Human Ernæring, hvor hun har specialiseret sig i kost og elitesport.

Pris: GRATIS for spartamedlemmer, ikke medlemmer: 50 kr
Tilmelding: send en mail til [email protected] (husk medlemsnummer)
Sidste frist: 20.marts eller når der er udsolgt (der er kun 100 pladser)