Se her for vores samlede oversigt over aktiviteter i år.

Pay someone to write my newspaper? Would you believe that people really ask this question? They think the answer to this question is too simple and may be answered with a simple yes or no response. As a matter of fact, writing essay writing services a good paper isn’t that easy but it is not impossible. Let me share with you some steps that can help you get a good write up done by a student or a professional writer. Is never to give away too much info in your newspaper. Because you would like to ensure that when your readers read your newspaper, they have to know the things about your 27, this is true.

aug
14
fre
Sparta Early Runners
aug 14 kl. 06:30 – 07:30
Sparta Early Runners @ Sparta Klubhus | København | Danmark

Vi løber kl. 6:30 fra klubhuset.

aug
15
lør
Sparta Bakketræning i Dyrehaven
aug 15 kl. 10:00 – 11:30
Sparta Bakketræning i Dyrehaven @ Klampenborg Station/Røde Port/Parkeringsplads | Klampenborg | Danmark

Sparta tilbyder bakketræning hver lørdag året rundt i Dyrehaven.

Alle niveauer kan deltage.

Vi løber i mellem 60 og 75 min.

Se link: https://motion.sparta.dk/hold/bakketraening/

aug
17
man
Coretræning
aug 17 kl. 19:10 – 19:30
Coretræning @ Idrætshuset, Østerbro

Kom og lav lidt coretræning under kyndig vejledning i ca. 20 min.

Du kan lige nå det efter at du har løbet.

Træner: Anders Mathiasen

aug
18
tirs
Coretræning
aug 18 kl. 19:10 – 19:30
Coretræning @ Idrætshuset (Hallen hvor vi mødes til løb) | København | Danmark

Kom og lav lidt coretræning under kyndig vejledning i ca. 20 min.

Du kan lige nå det efter at du har løbet.

Træner: Søren Theodorsen

Sparta Late Runners
aug 18 kl. 19:30 – 20:30
Sparta Late Runners @ Idrætshuset Østerbro | København | Danmark

Træningen vil tage udgangspunkt i de fremmødte løbere. Der trænes tirsdag og torsdag kl 19.30-20.30. Alle løbere er velkomne uanset tempo – du skal kunne løbe ca en time i dit eget tempo. Det er både et alternativ og et supplement til 17.30 træningen. Der trænes ikke for at peake til bestemte løb og der vil ikke være en færdig træningsplan som for 17.30 holdene. Der er fælles opvarmning og derefter ca. 40 min intensiv kvalitetstræning, med intervaller, fartlege, styrke, tempopas osv. Vi slutter af med fælles afjog. Kom glad!

aug
19
ons
Sparta Early Runners
aug 19 kl. 06:30 – 07:30
Sparta Early Runners @ Sparta Klubhus | København | Danmark

Vi løber 6:30 fra klubhuset.

Begynderhold efterår
aug 19 kl. 17:30 – 18:30
Begynderhold efterår @ Idrætshuset Østerbro

På Begynderholdet er målet at blive i stand til at løbe 5 km. Der starter et nyt Begynderhold tre gange årligt, forår, efterår og vinter, Næste gang er 19. august 2020. Efter man har afsluttet begynderforløbet, er der mulighed for at fortsætte på Spartas øvrige hold, som varierer i tempo fra 7:30 min/km over 7 min/km til 6:30 min/km og hurtigere end det. Det er vigtigt at være opmærksom på både hastighed og distance, før man vælger hold. Et begynderforløb varer 10 uger, og der er fælles træning hver onsdag kl. 17:30. Mødestedet er Idrætshuset på Gunnar Nu Hansens Plads 7, Østerbro

Det koster normalt 220 kr. at deltage i det 10-ugers begynderforløb. Melder du dig efterfølgende ind i Sparta, undgår du at betale indmeldelsesgebyr.

Du tilmelder dig begynderholdet her (bemærk, at du kun kan tilmelde dig det førstkommende begynderforløb)

Coretræning
aug 19 kl. 19:10 – 19:30
Coretræning @ Idrætshuset, Østerbro

Kom og lav lidt coretræning under kyndig vejledning i ca. 20 min.

Du kan lige nå det efter at du har løbet.

Træner: Bjarne Højegaard

aug
20
tors
Basis/skadestræning
aug 20 kl. 17:30 – 19:00
Basis/skadestræning @ Idrætshuset på Østerbro | København | Danmark

Hver tirsdag kan du komme ind og genoptræne på vores basis/skadestræningshold under kyndig ledelse af Sarah Ven. Det er også rigtig god træning hvis du trænger til at blive mere smidig.

Coretræning
aug 20 kl. 19:10 – 19:30
Coretræning @ Idrætshuset (Hallen hvor vi mødes til løb) | København | Danmark

Kom og lav lidt coretræning under kyndig vejledning i ca. 20 min.

Du kan lige nå det efter at du har løbet.

Træner: Johnny Lorenzen

Leave a Reply

  • (will not be published)